I mina shoppingpåsar....

Fanns mkt saker men jag har fotat några favoriter så ni får se! :)


Underbar julgransmatta, svart i filt.
Älskar allt i filt just nu!


Fina knästrumpor med band på sidan i svart och vitt, halsduk och torgvantar i petrol och en underbar scarfes..
Det kan man inte få för många av!


En till julstjärna på ekfot, nu till vardagsrummet.
Köpte en lika i fjol med till sovrummet.


En skjorta och en tunika!


Underbart klänning! :)
Tänkt att ha på bröllop i sommar, ifall man blir bjuden på nått! ;)
Kommer bli ett favvo plagg!


SATC 2!!!
Så här väntas en tjejkväll med mitt fina ressällskap och en vinare och massa gott gott.

Och så lite blandat som nu är innen i skåpen!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj så mycket fint du handlat!!

2010-11-19 @ 15:21:21
Postat av: Pernilla

hahaha ja du, det återstår o se om du blir bjuden på någe bröllop då:))

2010-11-19 @ 23:36:56
Postat av: Carola

Herregud vad jag är avundsjuk...varför ska Ullared ligga så långt bort..suck! Vilka fynd du gjort, klänningen var superfin! Vems bröllop tänkte du på då!?!

2010-11-21 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0