Hemma :)

Men jag kunde gärna varit borta liite längre! 8 timmar på gekås är inte nog.. ;)
Mkt shoppat, kläder,julklappar,påsar och duschcremer,sex and the city filmen,nya julgransmata,fina julstjärnor till vardagsrumsfönstret, och massa massa mer!!

Såg Ola-Conny och polaren Morgan in action, dock inga autografer el kort..
 Sorry Britta!!!

Men nu efter 68mil bakom ratten,några koppar the,massa skratt och chokladbollar e jag faktist trött och ska hoppa i säng.

Paketet jag skickade, som några var lite nyfikna på... :)  Det var till FinaCajsa, en fd jobbarkompis som fått operera bort hudcancer på benet och nu även lymfkörtlar i ljumsken. Har tänkt mkt på henne och hennes familj på sistonde. Och när jag såg fina present påsar med gooda kolor och en rar text på. Nu kommer jag inte ihåg vd det stog, men typ TILL EN FIN VÄN eller nått..Så kunde jag inte låta bli att leta på adressen och låta henne smaska lite kolor. :)

Hoppas de blir goda till vinet imorn nu min VÄN och se till att njuta av dem!

Jag älskar att ge bort saker, nästan roligare än att få presenter.

Neä nu ska jag sussa, och imorn ska jag plocka upp saker ur alla mina påsar! :))

Och förhoppningsvis så ska jag följa med Gustav och hälsa på i skolan, idag fick de hämta hem han från skolan för han hade huvudvärk IGEN.. :(

Natti,natti och puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin vän du är Emma! Fast det visste jag ju.. ;) håller med om att det är roligare att ge de där små spontana presenterna. Underbart att ni hade en rolig dag på Ullared.. Vi kanske ska slå oss ihop till nästa gång och hyra en stuga så man får en dag till när man åndå åkt de milen.. hihi.. KRAM!

2010-11-19 @ 08:34:25
Postat av: cajsa

tack ännu en gång kära EMMA!!!! ska ta mig en kola nu:) tjuvstarta lite innan vinet :)

kram o trevlig helg

2010-11-19 @ 10:36:17
Postat av: Bettan

hej, Stackars Gustav (och din vän!), men kan det vara så att han ser lite dåligt och därför anstränger ögonen så han får ont i huvudet? Talar av egen erfarenhet här. :-)



Kram på er!

2010-11-19 @ 11:29:14
Postat av: cajsa

mmmmmmmmm vilken god kola :)

2010-11-19 @ 21:40:51
Postat av: Susanne

Snygg julstjärna du köpte på Ullared, nu har vi lika dana. Köpte min när jag var nere. Kram.

2010-11-22 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0