Hemma.....

Kom hem till dukat bord,ett hus som lukta pepparkaksbak och tre glada barn som barit ute och lekt i kylan i flera timmar. Byggt värsta borgen och tillslut fick de lov att få ficklampor för de vart bara mörkare och mörkare.
Fick precis smaka ett hjärta med ett E skrivet på med glascyr och silverkulor. Inte alla pappor som skulle dra igång pepparkaksbak med tre ungar.

Han är händig min man! :)

Det var skitskoj att jobba, och som jag skrev så var man varm i kläderna på ett kick och alla gamla kassakoder fanns kvar och buketterna höll ihop.
MEN de hade sååååå rörigt och stökigt bakomkassan och i butiken,och det hatar jag. Måste ta tag i det, de kommer väll hata mig om några dagar.. Haha

Kul var det och 7 timmar sprang på fort, men så var det ju fullt upp med!!


Nu ska jag läsa för min lillstumpa!!

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja va jag blir impad! Kan man inte få låna honom ngn dag? Det finns en hel del han skulle kunna göra på andra sidan vägen. O då va det hushålls sysslor ja mena!!! Kram kram

2010-11-27 @ 22:53:04
Postat av: Rh

bara att säga till victoria!!

2010-12-02 @ 19:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0