Hahahaha... :)

Jaaaaa Jennie, du är det närmsta en syster jag kommer. Och det duger så bra så, en ettrig,envis och rödhårig lillasyrra. Precis vad jag önskat mig!!
Näe då, du e en HÄRLIG lillasyrra.. Och arbetslös så om nån har ett jobb över te min lillasyrra så hör av er, hon är stark,har truckkort,jobbat på kontor, och kan det mesta och lite till!! :)

Idag har varit en utedag, en skön kall och solig sådan. Räffsade löv på förmiddagen, hela familjen och sen vart det kransbindning på efm för en dörrkrans måste man ju ha. Så nu måse jag köpa hem den förbannade fågelmaten för annars kommer mina fåglar att visa vad de tycker genom att pilla bort mossan på kransen. Det har hänt förr!!

Skulle lagt ut dagens bilder men jag orkar inte, vill bara kasta mig i soffan och tat lungt. Så ni får se dom imorn, tror att jag fick till en jäkla fin bild på våra små gryn.. :)

Ungarna var och körde cross när Ville sov, menn det vart inte så långvarigt för Gustav fick gashäng och drog omkull på en isfläck och enligt honom så flög han typ 20meter.. Haha, kanske aningen överdrivet. Men en liten flygtur vart det och sen en cross ovanpå han. Men han verkar tagit det bra, lite öm bara. Får se om det kommit några blåmärken tills imorn.

Nehe, nu stängde min man av duschen så nu blir det Beck..

Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0