Från igår....

För en gång skull ska jag vara med själv på kort,händer inte så ofta.
Men ungarna var så söta. Oj mamma vad du sminkat dig mkt, ska du bort på fest? Ohhh vilken fin blomma,sån vill jag oxå ha.. Och vad du luktar gott mamma.. Haha
Raringarna mina, så då vart jag med på kort oxå!



E så skönt med det lockiga, för det regna igår när vi skulle ut. Men för en gång skull behövde jag inte oroa mig för att håret. Annars när jag plattar så krullar det ju ihop sig vid rått väder och blir skitfult och stort!
:)
Brukar aldrig ha spännen eller blommor el någe, men när det är lockigt är det lite fint tycker jag. Så tjejen på Glitter lurade på mig ett diadem med en skinnblomma. Oh jaaa.. Det vart lite fint, lite finare när man ska gå ut.


Kommentarer
Postat av: cajsa

ohhh jätte fin är du EMMA!!!! skit snygg i håret

kram cajsa

2010-11-14 @ 16:38:03
Postat av: Sandra

Vilken snygging! Så fin du var vännen.. kul med en toppen kväll! Kram

2010-11-14 @ 19:08:24
Postat av: Sofie

Snygging!!!

2010-11-14 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0