Fin film...

Har precis sett I hennes skor (tror jag den hette) har sett den förrut, men den är så himla fin på nått sätt. När jag ser filmer som handla om systrar så önskar jag att jag med haft en syster. Systar får så härliga band till varandra, mer som vänner än som syskon.
Men nu ska ni inte vara oroliga, för jag har ju haft och har världens bästa BRÖDER!
Och att växa upp som ensam tjej, och tre brorsor har gett mig skinn på näsan och ett jävlar anamma, så jag skulle inte vela byta er mot alla systar i världen!!

:)

Nu ska jag väcka min man som sussat igenom hela filmen, men det var nog ändå inte nån film i hans smak..

Kram på er!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du får ju faktist låna mig, det borde ju med vara väldigt bra! ;)

2010-11-07 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0