Ännu mer busväder!

Så idag vart det innemys hos grannen med fika och lek för våra små gryn. Busade och hade "gos" i sängen.. :) RARINGAR!!!

Sen vart det lunch och hopp i vagnen för dom, ut i snöyret och sussa gott. Jag gick hem och diskade av det sista, letade fram mina älskade timrar och snart ut och halka runt på vägen. Måste ju få hem de andra två.
Laga mat och sen till skolan igen för då ska vi på utveckligs samtal med Gustav, där eleven själv ska sköta det och prata om sina mål.
Ska bli mkt pännande!

Sen drar Ville och jag hem och mannen och de andra på simskola.

Phu, det var den dagen det och NEJ inget saffransbröd idag heller, men imorn ska vi nog klämma in det har jag tänkt! Då är det ju bara gympa och fotboll på kvällen och träffa Jennie och kika klappar när de är i skolan/dagis..
Måste komma på lite mer saker till kalendrarna. Bra,nödvändiga,billiga saker som de ändå ska bli glada över.. Lätt??? Nix, pix..
Förslag någon???? :))

Nu ska jag kika vad maten blir idag..

Kram på er!
Och kör lungt på vägarna..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har bakat lussekatter idag!! Och ditt bröd med linfrön, och din kycklinglasagne står klar å väntar på att jag ska ha tränat färdigt. Plus att jag har tvättat med, nu borde du va impad av mig...

2010-11-24 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0