24 timmar!

Har precis kikat på det, och jäklar vad bra det var när de var Mackan och Pernilla som umgicks, man garvar bara för att hon garvar.. Eller fnittrar, ska man nog kalla det! Skulle kunna se på det varje vecka, med dom två ihop alltså.. Anna Book och Maria är inte lika lockande!

Men nu ska jag hoppa i säng!

För imorn ska jag dra till Maxi och shoppa lite, mat och farsdagpresent till mannen från barna. Och så skulle jag vilja ha nått att ha på mig på lördag då vi ska ut och käka med Jennie och Mackan, (inte Schenkenberg den här gången) :)) Fick ju det i presen när vi hade ferren och det ska bli såååååååå kuul!!!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Pernilla är ju bara för mkt man får ju ont i öronen av att höra på henne o hennes skratt är så tillgjort ;)Så jag orkade inte se programmet!

2010-11-11 @ 08:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0