Vad trött jag blir...

På mig själv, varför kan jag inte bara tat lungt! :( Skulle ju det, kolla på film i soffan men inte då, jag tvätta,drog en sväng med damsugaren,diska och baka kladdkaksmuffins istället innan jag skulle hämta hem barna.. Men baket var ju bra, så nu har jag har mina söta provsmakat och det var mumsigt kan jag lova. De fick papper från mc donalds cluben idag där man kunde tävla och vinna biljetter till Gröna Lund, så nu sitter de och målar för fullt sina favorit attraktioener där. Men nu har vi ju aldrig varit där så jag fick kolla på hemsidan om de hade bilder så de fick se vad de fanns för cooola grejer.
Så Gustav målar, radiobilarna såklart! Och Stina tekopparna, jag älskar tekopparna och man ska åka dom med Morbror Matsen och mamma min för då går det undan! JIPPPPPPY!!!

Ni ska få se deras bidrag när de är klara! Vore grymt att vinna, för det är inträde och åkband för 4personer och det är ju som ni säkert vet inte gratis! :))

Nehe, ska tänka ut nån mat med kanske!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0