Toksnorig är bara förnamnet!

Precis som rubriken har jag gått och blitt toksnorig, fryser, halsen känns inte hundra och tycker synd om mig själv.. Har moffat på mig massa kläder och sitter och värmer mig på datan jag har i knät men inte sjutton hjälper det. Får nog dra fram sockorna och en yllefilt med och kura ner mig med en stor kopp te med massa honung i. Ja vill inte bli sjuk, räcker  ju med att lilleman varit snorig till och från. Jag ska ju fylla år i helgen, fattar ni 30år! Jag, lilla jag ska bli... GAMMAL!!! För det sa mina barn idag, då blir du gammal på lördag mamma. Vi vill inte ha en gammal mamma! :( 
Öhhh vadå, men mormor och farmor och dom då dom är ju gamla, inte jag!
Joooo snart är du med så gammal då juh.. Hehe tokungar, snart men det dröjer ett par år till!

Äh, så gammal är jag inte! Man är inte äldre än man gör sig och jag känner mig fortfarande som typ 17!
Kan ju fortfarande få för mig och shoppa på barnavdelningen till mig själv, både skor och kläder.
Fick visa leg på systemet sist, fast jag hade med barna.
Älskar alla Idolkillar och de är ju typ inte ens fyllda tjugo..
Diggar studsmattan lika mkt som barna!
Känns som igår jag var på Otten och svängde mina lurviga, drack tequila fast jag vet att jag spyr upp det innan jag hinner svälja.. Inte sååå smart!

Så ni ser vad ungdomlig jag är.. ;))

Men fyller det gör man ju vare sig man vill el inte och det är väll likadant med förkylningar de smyger sig på när man minst anar!

Idag var jag och Villekillen på babysången, och han e cool killen för bara gitarren åker fram så drar han iväg på alla fyra sätter sig mitt framför den som håller i guran och diggar med och hellst spelar han själv med.. Undra vad det kommr bli av han! En Idolkille kanske.. hehe Om sådär 18år!

Nehe, nu ska filten fram och sockorna på!

Kram och hej från en snorig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0