Shoppat! :)

När mannen tog med Gustav till simmis så vela Stina förlja med och kika så då passa jag och lilleman på att dra ett varv till Jönåker där en liten söt butik hade utförsäljning på allt för att de skulle slå igen..

Älskar den typen av butik, skulle kunna köpt med mig en grej av varje men det hade jag inte råd med.. Men lite söta saker vart det!


Två fina hönor som ska få bo på våran trapp..


Och även en fin cementmyra, på den andra trappen!


Två gröna sköna älgar..


En enkel fin skyddsängel till en liten tös som kanske ska döpas snart.. ;)

Lite te och lite kort oxå... Så vart jag helt kär i ett växthus i zink för typ 800kr. Vill ha,vill ha men vart ska jag ha det?? Får ta mej en funderare på det..

När vi kom hem så kändes lilleman varm, och ja visst lite över 38graders feber så vårt kylskåp får bog gapa tomt imorn med.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0