Nu, kommer det...

ett inlägg med lite bilder från idag!

Bror och bror åkte ju hem idag efter fikat på fm så då passa vi på att plocka fram studsmattan när vi fick lite extra hjälp.. ;) Barnen blev som tokiga, de har ju tjatat en del och jag har sagt i maj när det är fint väder. Och idag var det maj och solen strålade från klarblå himmel. Så det passa ju perfekt!!!

Grabbarna han inte långt, några hundra meter så vart de påkörda av en motorcyklist.. Bakifrån så de var inte deras fel och de vart inte så mkt på bilen. Men iaf, träligt!

Fixade lite käk för se skulle ju Stina på 5årskalas på McDonalds, och jag passade på att dra ett varv i affärerna på Gumsbacken och en te i solen..
När vi kom hem hade Gustav byggt en stege till studsmattan med lite hjälp och en egen designad bil som han ine fått nån hjälp med. Stina var eld och lågor efter kalaset, el Stina jag mena juh Kitty såklart.. Hehe Sååå söt så!


Gustavs stege och bilen..


Passade på att köpa lite blommor till mina marchallhållare som nu är runda krukor istället. Tycker de är så snygga att jag inte vill ställa bort dom nu bara för att det inte är vinter.. Så nu blir de fina på sommaren oxå!


Har precis slutat kika på filmen på 3an, en riktigt rolig komedi. Men nu ska jag hoppa i sängen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Söt tjej och snygg bil! -Eller tvärtom...

2010-05-03 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0