Man ska aldrig...

Lämna ut sitt lösenord till sina bröder har jag märkt!
Nu passade de på och lägga ut lite snygga bilder på mig i olika åldrar.. Hehe

HÄMNDEN ÄR LJUV!!!!!!!

Ja ni, idag fyller jag 30bast.. Blir gammal som barna säger och lite vuxnare enligt mig själv.
Väcktes av min familj med sång och paket imorse.. Ungarna hade själva valt ett par örhängen, glittrigare saker är nog svårt att hitta, typ som discokulor om ni fattar.. Men så sött av dom, mina älskade gryn! Så fick jag en vattenkokare med, för min har ju varit halvpaj ett tag. Sen har jag nått att se framemot nästa lördag med.. Nyfiken, bara förnamnet!! ;)

Sen har grannarna våra varit här och fikat, och vet ni jag ska ÄNTLIGEN få gå på Ladies night!!! :))) Tack,tack tack ni är bäst!!  Längtar redan..

Har nu tillverkat 4 olika pajer och bakat matbröd, och gjort tårta. Bara salladen kvar.. Vid 17 kommer A och A, Jessica m fam och Jennie och pöket hit.. Fråga ungarna vad de ville ha och de skulle ha blodpudding. De är billiga i drift de små liven!

Neä, nu ska ja fixa lite så kan ja kanske hinna sätta mig i soffan en vända innan de kommer!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0