Lillemans dag i bilder

Vad sjutton håller de på med, ser de ut som han tänker? Väcka mig mitt i natten och sjunga och ståja.. :)

Jag som för en gång skull sooooov!

Men sen vakna han till lite när det börja prassla i pappret på paketen.

Oooooh en röd spade, precis vad ja vela ha!
Sen fick han en massa kläder, nya skit fina kavatdojjor som ser ut som gubbtofflor,en gung grej,pekböcker,keps,lite mer kläder.. ;) En adidas overall i svart och guld, för de måste han ju ha när de andra har i brun och guld, en briohelikopter,hink,spade och kratta, Villeskylt att sätta på bobbycaren el trehjulingen sen.. Och lite mer kläder! Haha

Så ut och testa om overallen och skorna gick att gå i... Njaaaaa!!

Liite svårt är det allt att gå i skor! Men det går om man bara tränar lite..

Och gung grejen är invigd av dem alla tre, Ville och Nora har med testat, de var lite mer jämnviktiga!



Lite mammamys och min fina  blå kratta, som blev en favvo direkt!

Sen somna jag sött i mitt nya rum, som jag förhoppningsvis sover i hela natten! (Tror dom ja) Haha


Kommentarer
Postat av: Mattis

Sötnöten min =)

2010-05-27 @ 21:26:08
Postat av: Farmor

Grattis till våran Ville kille, ett år som gått så fort att man inte hunnit blinka.

2010-05-27 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0