Jävla väckarklocka!!


Borde finnas nån väckarklocka som ger typ elstötar el nått istället, så han ruskas om ordentligt och flyger upp ur sängen utan att väcka oss som får sova vidare till kl07. Hm ska nog ta mej en funderare på det där.. Hehe
Kan tänka mig att ja inte är ensam!
Så iaf, så vart det tidig väckning idag vare sig jag ville el inte. Tvingade iaf kvar Ville i sängen så vi låg och titta i pekböcker och myste.. Jag säger macka/smörgås och han pekar på kakan, varenda gång!! Jag säger hur låter hästen och han brummar som en bil!! :)
Men men, han låter ju iaf, igår på fm så peka han på saker och sa titta och sen på efm sa han titta däe.. Så det går framåt!!

Idag är min floristkompis bebis beräknad, men han verkar inte göra några tecken på att vilja komma ut till världen idag heller.. Men man vet ju aldrig, ja trodde jag skulle få äran att hälsa han välkommen på min födelsedag, men icke så nicke!
Men snart så.. Kommer det nog ett sms, eller gärna ett mms så man får se den lilla underbart, gulliga lilla sötnosen. Kan han bli annat med den mamman??? Nix pix, hon är bland det charmigaste som går i ett par skor faktist!

Nehe, nu ska jag göra lite nödvändigt ont för jag har en lilleman som fick vara nakenfis i min säng och det fick jag ångra.. Det blev blött så nu har ja tvätt..

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0