Hektisk dag!

Jooo idag har det varit fullt upp, bara  Gustav åkyte iväg med skolbussen i morse var det bara att sätta in de andra i bilen och åka till bvc,vägning och spruta och träffa doktorn! Det gick bara bra, ett litet grymtande när de stack men sen inget mer. Men herrejösses vad han gått upp i vikt, de smala benen från i fjol kan vi glömma! Nu väger han hela 11.1kg, de andra har typ vägt 9.6kg vi ett år.. Så hur ska det här sluta? Heheh Neeedå, det har han nog snart sprungit av sig.

Sen var det lite ärenden på stan,matinköp och godis till kalaset och det viktigaste att äta på Mc.. Hade lovar stumpan det eftersom Gustav var där med skolan i veckan.. Å vi han allt och sen hem till halv1 när han kom hem med bussen igen.

Jennie kom förbi på en fika och sen vart det pizza när mannen kom hem och sen fick han lägga ungarna och jag baka mjuk pepparkaka med frosting, american cockies, 2 tårtor och nu e pannkisarna klar till tårtan imorn och jag har duschat och ska kasta mig i säng!

Imorn återstår lite tvättvikande och dammsugning efter frullen, och slänga ihop pannkakstårtan med..

Natti natti, bäst att sussa så jag orkar med morgondagen som är lika fulltecknad den!

Kraaam! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0