Härligt varmt!!!

Har det varit hela dagen, men det vart lite kyligt nu på kvällen när vi var på folkrace. Men det blir ju så när man varit i heta solen en hel dag, och sen hade jag nog kunnat tagit med en lite tjockare tröja till mig själv. De andra jag packat till slapp iaf frysa!

På dagen har jag rensat mellan plattorna,sjukt tråkigt men det blir så mkt snyggare juh! Det är värt allt svärnande och skitiga knän.. :) Så köpte jah ogräsättika och spruta på nu på kvällen och sen hoppas jag det ger med sig ett tag.
Målade upphängningen till min planteringsbords bord,busade med barna,såg till typ 199ggr att lilleman inte trilla ner för trappan som han hellst av allt är i.. Å sen när mannen kom hem drog vi till Nyköping för att kolla efter sandaler till barna och äta på Vipsen.. MUMS!!!!
Sen folkrace på Björshult!!

Vi trodde ju att Ville skulle älska bilarna, han som hellst sitter i fönstret o h kikr när de kör förbi.. Men icke,picke vad fel vi hade.
Det börja bra, han titta och peka på brum men sen när de kom i vår sväng blev han som förbytt. Oj vad han grin, läppen darra och det fortsatte han med i typ alla hit ända till han fick på sig pyjamas och låg i vagnen och mumsa välling. Men sova det skulle han INTE. Och tog vi upp han för att kika på bilarna, så b örja han grina när de kom i kurvan, varenda gång!

Hehe, hur ska det gå med alla tävlingar vi brukar åka på????

Nehe, nu ska ja nog varva ner med en cider!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Marro

Haha! Ja det var ju kul att han tyckte det :) Kram

2010-05-21 @ 22:29:15
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Storebror

Han tyckte nog inte att de tog kurvan speciellt bra...

2010-05-22 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0