Grå onsdag!

Vart är solen?????

Stina är fortfarande inte bra så hon fick vara hemma idag. Gustav och förskoleklassen,1an och 2an har dragit till huvudstaden och ska gå på fjärilmuse´t, skit skoj juh det skulle jag med vilja! :)
De har läst mkt om fjärilar, har  haft egna larver som de följt som larv,puppa och sen fjäril. Och min son har iaf tyckt det varit jätte intressant och tjatat om allt oom fjärilar i några veckor!!
Jag säger det igen, VI HAR EN OTROLIGT BRA SKOLA här ute!!!

Ville är smågrinig, om han fick bestämma skulle han och jag stå i fönstret hela dagarna och kika på bilarna.. Hehe och för varje bil el motorcykel så brummar han högljutt. Så han kommer nog älska att gå på folkracen på fredag!!! :)

Nehe, nu får ja inte sitta här mer!

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0