Gick inte att sussa bort.. :(

Neä jag vaknade lika snorig som jag gick och lade mig igår kväll.. Skit oxå! Så idag blir det en riktig slö dag, kanske drar på nån film och bäddar ner mig i soffan när lilkillen sussar. Det var länge sedan jag såg Coyote ugly, och den är min absoluta favvofilm om och så klart Girls just want to have fun som man typ sett med Tea en miljard gånger!
Nu vill jag bli av med det här fort, hatar att snörvla,hosta,tappa rösten,harkla,bli tät så man inte kan somna,svettas och tro att man har 41graders feber fast den ändå envisas med att vara 36.8.. Dumma termometer!
Men men tur att man inte är av det manliga könet, för då hade det ju varit Tack och hej och nära en begravning.. Hihi

Appropå män, mannen har än en gång lyckats släcka i köket utan att ställa in matlådorna i kylen. Ska det vara så jäkla svårt att höja blicken och kolla på bänken?? Det var dom 3 matlådorna åt helvete, så säger man åt barna att äta upp sin mat och tänka på barna i andra länder som knappt får nån! Där är han verkligen inget bra föredömme!!
Men men, han klippte ju gräsmattan igår så jag slapp... ;)

Nehe, första tekoppen med honung uppdrucken, lär nog bli ett antal idag! Och lilleman vill inte sitta i barnstolen mer så bäst jag slutar skriva och tvättar av han så han kan krypa ut i köket och dra fram allt som finns i lådorna!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0