En hel dag i solen.. :)

å det känns mina kinder hettar, så nu måtte solkrämen fram och smörjas på mina små!

Planeterat potatis i hinkar,rensat och fixat lite med sten,hinkar och grus i landen. Ska fota det imorn när jag köpt lite blommor till det.. Så härlig dag, och till råga på allt kom Glassbilen och ni skulle sett vad barna blev glada!!! :)

Nästan lika glada som när jag fråga om vi skulle käka pasta och skink sallad, dom älskar det!! Och det gör mannen och jag med, den perfekta sommarmaten!
Sen var det fotbollsträning, hem och duscha barna och få i dom lite kvällsmat och sen i säng. Gustav skulle promt se på Djävulsrallyt enbart för att idolen Johan Palm e med.

Nu kommer lite bilder på lilleman i sandlådan för första gången.. :)


Det gillade han, desto skitigare man kan bli desto roligare!! Hehe

Hm, så hittade han trappen med och det var ju mindre bra, så det tog inte många sekunder så var han uppe i den och kröp! Inte bra..

Nehe, nu ska ja hänga med i tvn..

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0