Då var det dags igen...

Stina har feber igen, lite för ofta på sistonde! Tur jag är hemma och är mammaledig så man slipper vabba iaf.. Och så är hon hes och hostar till och från! Sååå tråkigt!

Kikar på Hollywood fruarna, och innan dess passa jag på att diska,och kika på solnedgången medans jag tog ett glas vin. Var ju lite kvar sen i lördags, synd att det ska bli förstört juh!
Appropå fruarna, så är de ju inte kloka vissa av dem och ändå lite småcoola. Tänk att leva det livet en vecka, vore häftigt!!

Idag vart det inte mkt gjort, plockade undan lite och myste med barna.. :) Laga mat,bädda,diska och sånt man gör varje dag! Ville gick fram och tebax mellan stolarna även idag, som mest gick han 8steg så det blir bara mer och mer. Kuuul och de är så söta!

Börja en ny serie på 4an idag, som jag spelar in så vi ska kika på den när mannen kommer in från garaget.. Den verkar riktigt spännande!

Aha, nu fick jag svar på min fråga.. Har tyckt att Hollywoodfrun Nolton varit bekant från nått och nu vet jag.. Hon är ju flygvärdinnan i Sällskapsresan!! Tack,tack tur att de tog upp det i programmet idag.

Nehe, nu ska jag hänga med i programmet!

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0