Varför?

Lämnade jag disken igår kväll för, e ju sååå tråkigt och komma upp och se berget tona upp sig i diskhon! Men men, målade ju klart stolarna så nu har de precis blivit uppsatta.. :) Så nu går jag bara och väntar på att Ville ska sussa så jag kan sy. Med rekordfart så de är klara till jag ska hämta de andra vid halv2.. Men de ska ju vara som i köket så jag kan ju klippa till efter dom så då är det ju smidigt.

Känner redan fast inget är på plats att ja kommer bli sjukt nöjd!!
Härligt att så lite kan göra så mkt.. :))

Jaaa Sandra, visst var det fina fina saker! Å det bäst av allt var att ja kom över en till velour overall till i höst, visserligen vinröd men de kommer bli mer killigt med typ en svart body! Å vinrött är ju så fint på hösten, kille som tjej! Ska bli så kul att få se den nya kollektionen live på sön, så hoppas du fått den! ;)

Nehe, berget med disk ropar! Bäst att ta tag i det så ja kan göra nått roligare när lilleman sussar sen..

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Lussie

Vad brukar du titta på när du är sjuk?



kramar från Lussie, en färgsprakande blogg!

2010-03-24 @ 09:59:00
URL: http://lussies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0