Vår i luften.. :)

Var till Norrköping en vända och shoppade paket till fröken Miranda som fyller imorgon iaf, barnens faster Jennie hitta jag inget åt men jag har en vecka på mig!

Det va härligt ute idag, på motorvägen var det barmark, torr asfalt och det droppa lite här och där. Solen sken lite imellanåt och ja man fick vårkänslor!

Var in på jobbet, el på vår butik i Maxihuset och det var så fint och härligt vårigt där. Tulpaner,primula,lökar mm trängdes på borden! Snyggt skyltat så man blev ännu mer sugen, några av mina absoluta älsklingar Pärl hyacinter fick följa med hem.. Var på Citygross på fm, hittade då en stor cylindervas. Bred fast låg, för ynka 49kr!!! Jäkligt billigt, så den kom ju väl till pass nu..

Så här fint vart det på matsalsbordet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0