Tv och tvättvikande!

Först Efterlyst och sen Fuskbyggarna som jag spelar in så manen får se det oxå!! Appropå mannen, så kom crossen hem på släpet idag. SHIT va stor den var, kan nog jag glömma att åka på. Får nog hålla mej till Gustavs.. :(

Idag var ja en vända med Jessica på Maxi, köpte lite småsaker till barnens påskägg och godis SÅKLART!!!  Passade på att äta en god kycklingkebab när Ville skulle ha lunch.. Sååå gott!! Varför ser man alltid och hittar en massa snygga kläder när man inte har pengar till det, och sen när man har en massa extra kosing så hittar man inget!
Men så är det väll alltid..

Läste i en blogg idag så tårarna rann, ett par uppåt i landet som miste två små tvillingflickor som föddes i v.35, fyyy va hemskt. Finns inte ord.. Livet är så jäkla orättvist, och ofta mot en del flera ggr..
Tack,tack, TACK för mina små gryn, fattar inte att man haft sån tur att få tre små som mår bra och inte varit med om nått. Men man vet ju att, när som hellst, kan vad som hellst hända, vem som hellst!! Man ska aldrig, aldrig ta ut segern i förskott!! KOMIHÅG DET!!

Man ska leva i nuet och vara lycklig! Ta vara på alla stunder som att de vore de sista, man ska skrika och gråta om man behöver det och man ska vara glad för vad man har och inte sakna det man inte har!
Tala om, och visa vad alla runt omkring en betyder för en och ALDRIG somna osams.. :)

Nehe, vika tvätt var det och sen en kopp te med mannen min!!!!

Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0