Trötter..

Så jag ska snart gå och sussa men jag måste bara invänta min dumma mobil som har slutat ladda batteriet, el är glappt iaf. Har försökt hela dagen men det står att den laddar men sen när man kollar så har inte batteritiden ökat. Och nu fick jag såklart den att funka vid uttaget vid tvn, så jag vågar inte flytta den för då ger den säkert upp igen! Så jag få vänta lite till med att sussa..

Bara golvlisterna kvar att måla, men de är borttagna så jag ska bara fixa nått att lägga dem på och måla dom imorgon! Hoppas färgen räcker bara.. :) Men måste ju handla lite käk på torsdag så jag får köpa ny då om den tar slut.

Varit på fotbollsträning med Gustav, de grabbarna har verkligen vuxit sen förra året. NU menar jag inte på längden, el jo det med. Men spelmässigt, passar,ropar,pratar,tänker innan de skjuter! Härligt, kommer bli kul att titta på dom i år när serien drar igång!! De är disco på skolan på fredag, Gustavs första och när jag fråga han idfag när jag såg lappen om han skulle gå.. Tittade han på mej med världens största ögon.. Va! Får jag det?????

Haha varför skulle han inte få det? Han är eld och lågor, redan bestämt vad han ska ha på sig. Sina svart JohanPalm brallor (svarta meandi-jeans) och nån cool tröja och hellst keps?? Och han har testat ut frilla, vad det nu ska va för nytta om han ändå ska ha keps? Fattar inte, men jag är väll förr gammal!! :)
Ska bli skoj iaf..

Nehe, 84% på batteriet nu så jag ska dra och borsta och titta till mina små gryn och pussa dom på pannan!

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0