Svåraste beslutet varje dag är...

Vad man ska laga för mat, torsdagar är den enklaste för då är det alltid nån typ av pannkaka,våfflor.. Är uppvuxen med det hemifrån så den traditionen står vi fast vid! Men de andra dagarna, känns som det blir typ samma mat varje vecka. Finns så mkt gott, men min man äter ju inte fisk, soppa tycker han inte är mat, paj neä inte det heller. Suck, allt det älskar ju jag!
Och man orkar inte göra olika rätter jämt heller..

Men idag då... Hm, köttfärssås kanske! Då kan Ville få lunch till imorn med. det kör vi! :)

Var över till Victoria när jag lade ut Ville, med hennes Stoff&stil kataloger. Det var där i jag hitta kökstyget. Kom perfekt, för hon hade bakat kakor så jag fika!! Tack tack! Så smarrigt så.. Sen fick lillkillen stå kvar där och sussa när ja hämta de stora. Tack igen!

Var precis ner i pannrummet och slipade av och målade Gustavs gamla lära gå vagn, han hade den ju ute när han började gå så den hade tappat färg och var sliten.. Med lite vit färg blir den ju lite roligare iaf!
Ville tog den faktist själv idag, reste sig upp och när den börja rulla så hängde han med och gick över hela matrums golvet..
Vad stor han börjar bli, mammas LILLA kille juh!

Nehe, nu ropar dom på mej.. Vi ska räkna ljushållare!!

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0