Såå..

Nu är gardinerna klara och på plats! :) Blev så bra så, inget trassel el symaskin som haka sig.. Då är det roligt att sy!
Kikar på Efterlyst och idag är en gammal kompis med, inte en brottsling utan polis som är med i studion. Kul att se henne, det var ett tag sedan!

Imorn blir det en vända till Maxi, ska kika efter nya kuddfodral och mat och lite blommor med. Kanske en vända till jobbet och köpa nya krukor.. Hm men jag är inte helt säker på vad jag vill ha. Så det får nog vänta! Ett par fodrade allväders stövlar till stora herrn iaf, för han hade vuxit ur sina så de fick Stina ta.

Stina är expert på att säga roliga saker! Hon och jag låg och läste en bok om en mormor där de disskutera vad mormor var bra på och hur hon var.
Så ja ställde samma fråga till Stina. Hon sa på en gång att hon är snäll och att hon är bra på att sticka och sy, hellst kläder till hennes dockor! :)
Frågade då om morfar då... Då fundera hon ett tag och sa att han är oxå snäll!! Fundera lite till, åh sen är han bra på att sitta i soffan och titta på tv och att läsa tidningen!
Haha.. Hon träffa rätt där tycker jag!

Nehe, kika på tv nu!!

Kraaaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0