Så där ja..

Nu är min köksrenovering klar.. :) Bara att börja med matrummet!  Precis sytt klart gardinerna, lagt ut nya löparen och ställt blommorna på plats i fönstren.. Nöjd? Ja faktist, ljust och fräscht och nytt fast ändå inte.. Ska lägga ut före och efter bild imorn för nu orkar jag inte

Stina är iaf lite bättre, andas fortfarande inte helt bra men något lättare! Hade fortfarande 39graderss feber när jag la henne men jag hoppas alvedonen gör sitt.. Guastav är jätte orolig att han ska bli sjuk och missa sitt första disco!! Så vi får hålla tummarna..

Måste åka och handla imorn när mannen kommer hem, hade planerat att göra det idag men det gick ju inte så bra. Och mat måste man juh ha tyvärr, och dyrt är det. Jag sa innan jul att nästa år ska jag bara handla på Ica Maxi för att se hur mkt man lägger på mat på ett år. Bara för kul.. Men jag har nog inte riktigt hållt det tyvärr!

Nehe nu ska jag gå och kika på Lyxfällan och ta en kopp te för nu hör ja mannen är hemma och lägger in i pannan!

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0