Nu är den Villes tur..

Att bli sjuk, tyckte han var ovanligt gnällig på efm inget var bra och jag skulle bära på han hela tiden och det brukar man inte behöva alls.. Sen när vi ätit och han knappt vela äta så kände jag på han och då var han brännhet, lite över 39graders feber.. Inte så konstigt om han inte var på humör!! Dumma mamma som inte fattar nått!! :)
Men lite alvedon och välling så sussa han sött.. var nyss in och kände på han och nu var febern 38.2
Typiskt bara för att vi skulle och väga imorn vid 10 och Gustav skulle få följa med en gång för att han är ledig imorn när skolan har studiedag. Men iofs så är han piggare imorn och ingen feber kan man ju åka och bara väga, tar ju bara några minuter.. Hade varit skönt och få det gjort. Vi får se imorn bitti!!

Idag fick jag fikabesök av Jennie och sen tog vi en promenix i solen, så skönt men det blåste lite. Snön bara smälter och smälter, härligt! Synd bara att det fortfarande är så kallt på nätterna för det fryser ju på och blir så himla halt.

Nehe nu ska jag ringa och höra vart min man rymt, jag vill ta kvällsfika och gå och sussa, För min förkylning har inte heller gett med sig, snorar och snorar. Skulle köpa min älsklings nässpray idag men de hade inte den med Menthol på affärn så det sket sig! DEN ÄR BÄST och jag vet att jag bara blir beroende.. Men ja ska bara ta den några dagar, okey Magnus??? ;)


 Vickan jag tror de samlar hela månaden ut, åh de tackar nog inte nej till fler!! :) Kan tänka mej att du är nog den som donerat mest..

Magnus, om Gurra fick 700kr så tror jag inte han skulle lägga dem på värmeljus som han skulle elda för att få ihop tomma hållare. Då är nog ett DS mkt viktigare än jorden helt plötsligt!! Haha

Så natti natti på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0