Nehe, det var den måndagen!

Och ja har hunnit med och stryka allt på listan utom tvätten, är nån maskin kvar.. Måste ju ha nånstans att hänga den med! Kom på idag när jag la in Villes kläder att när han växer ur sina 68or så har han väääldigt lite kläder.. Så ja måste nog shoppa lite! :) Sålde mkt av Gustavs i den storleken.
Men ingen brådska, tar nog ett tag innan han drar iväg, Ska till bvc på onsdag å väga och mäta han, alltid skoj! El nja, de första månaderna var de inte kul, då han bara tappa i vikten och de inte var nöjda. Då vela man hellst inte åka dit och visa upp han. Även om jag visste att han var nöjd och åt så var tanterna ju inte nöjda! Men det vände efter 6v som tur var! :)

Sista Familjen annorlunda idag, mitt favvo program juh! Dom är så härliga,vanliga och barnen är så hjälpsamma men de har väll inget val kanske.. Men jag håller med vad en av mammorna sa, nått i stil med att DET BÄSTA ÄR ATT VA HEMMA MED SINA BARN! Jag håller med, som det är nu skulle jag gärna va hemma några år till.. Jobba lite extra, bara för att och sen va hemma och njuta av barna våra.. 

Nehe, sussa kanske för nu är tekoppen med honung i slut. Min hals är inte helt okey än, så lite sömn skulle nog inte skada! Vet ju att 05.45 slår lilleman upp sina blå och ler så man smälter hur trött man än är! ;) 

Så natti natti på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0