Man bara ler..

När man ser vilket häärligt väder det är utanför fönstret!!! :))

Frukosten avklarad,barnen ska få kläderna och sen blir det att ta bort sängkläderna innan vi ska gå över gatan på kalas till söta Nora!!

Glömde skriva värsta,bästa, skönaste kommentaren från igår föresten! Kan jag leva på ett tag, mkt bättre än att visa leg när man är på systemet!1

När de skulle betala inträde igår, frågade de va de hette och vilken klass..
Stog bakom Gustav, då en kille i klassen som ordnade discot frågade MEJ vilken klass JAG gick i.. Haha 4an sa jag och han bara okey!
Men det var en annan kille då som skrek, NEJ det där är ju Gustavs mamma.. Haha

Bör tilläggas att min son skämdes och det gjorde killen som frågade med!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0