Lätt val..

Vi hade tänkt åka till badhuset idag när mannen sluta tidigt, men så fick barna välja på att åka och bada el få ta fram cyklarna!
Och de valde det sistnämnda.. :) Tokungar!!



Stina var skrikarg ett tag för hennes cykel var ju alldeles för liiiten! Och det var den igentligen redan förra året, hon lärde sig ju cykla på den första modellen när vi tog av stödhjulen. Men som tur var har hon en snäll bror som lånade ut sin. Och hon vart så glad för hon kom ju ihåg hur man gjorde!!
Gustav sa så nöjd så... Det är ju bäst för mig, för det är ju JAG som får en ny!! Haha

Ville och jag drog en repa på cykeln vi med, han i stolen bakpå med Gurras hjälm.. Och han verka digga det fast han inte såg ett dyft!!

Nehe nu ska jag hänga med i Lets dance, för show danserna brukar va grymma!!

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Timyvonne

Very informative. Great site. Really professional.

2011-03-30 @ 17:18:17
URL: http://timyvonne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0