Jag älskar Villervalla!!

Färgerna,ränderna,allt passar ihop,kvaliten, och bra priser!! Så det vart en hel del shoppat till lilleman idag, de större har ganska fullt i sina garderober..



FINT VA?? Man vill ha allt, skulle va perfekt och bara ta ett av varje plagg och sen får nån annan betala.. ;)

Hade som vanligt en trevlig tripp med våra små kottar och Victoria. Shoppa,svulla på Sibylla och sen hem för att jag ska ju hämta barna. Väl hemma så sov Ville sött så jag kunde måla en tredje gång så nu är det färdigt! Har även skitigt i tvn och målat stolarna till väggen idag. IOmorn blir det att sy gardiner och sätta upp stängerna. Sen.. Hm plocka fram lite ljus och sånt och så måste jag nog åka och köpa några saker dit på torsdag.. åh va kul det är med lite förnyelse! Kommer att komma bilder snart.

Nehe, de andra sussar sött! Borde jag oxå göra, varit vaken sen halv6 då Ville tyckte att nu går vi upp!! Neeej... han fick allt ligga och gosa med mor sin ett tag först då ja varken orka eller tyckte det var nån ide med att kasta benen över kanten och kliva upp. När man kan få ligga till 7!!! Unge.. :)

Skulle diskat men ja orkar inte nu, spar det till imornbitti!!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra S

Åh så mycket fint!! :)

2010-03-24 @ 07:51:30
Postat av: Victoria

Ja man kunde verkligen ha handlat hur mkt som helst! Men det blev ju en liten uppdatering till dotterns garderob. Kanske kan bli ngt mer på söndag!

2010-03-24 @ 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0