Ja det är tyst.. :)

Ville sussar sött och det är tyst i rummet!!! :))) Härligt, äntligen hoppas det håller sig så!! Han fick sova ute idag, så 3.5timmar i friska luften kanske gjorde susen. Skön iaf!

Åt god pizza,tårta och Stinas smarriga kaka med Anette och Anders och Jennie, jätte trevligt! Sen fick Jennie för sig att hon skulle dra till godisbron och shoppa lie onyttigt,smarrigt helg godis och söt som hon är fråga hon om vi ville att hon skulle köpa åt oss med. Så jag skicka med lite pengar och sen kom en perfekt blandning av lösgodis hemlevererat en stund senare! TACK SNÄLLA DU!! Och tur vi har samma godis smak.. :)

Imorn ska ja och Vickan dra på bytesmarknad i Krokek, så hoppas på några riktigt bra godbitar.. Som jag sagt förrut så har ju inte lilleman så mkt kläder i nästa strl..
Sen ska ju Gustav på kalas och sen var nog den dagen avklarad!

Kikar på Lets dance och spelar in Så ska det låta, kan ju inte missa EMD!!! dreeeegel.. ;)

Nehe nu ska jag fredagsmysa med min man.. :)

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0