Inte riktigt som ja planerat..

idag med läggningen men men.. Ville som typ alltid äter välling vid sexsnåret och sen sussar för natten, vaknade såklart efter 15min. Gick in i rummet och skulle ge han nappen, men i dörröppningen kände jag på doften vad han gjort! Suck, bara att ta upp en halvt sovande kille och byta på han. Har nog aldrig varit så pigg förrut! Så det tog ju sin lilla tid att få han å sussa om.
Sen är ju mannen iväg ikväll och ska fixa några absoluta,dyra måsten till rallybilen så då hade jag ju två till att lägga!
Som inte var så sovsugna, så vi pressade ner oss alla tre i Stinas 80cm säng för de bråka om vem ja skulle läsa för först. Så lika bra att ta båda på en gång tänkte jag! Efter att läst Gustavs bok, sa han att han var sååååååå trött att han skulle gå och lägga sig i sin säng.
Okey, tänkte jag det här gick ju som smort! Läste Stinas bok och sen sussa hon sött och jag med. Vaknade efter nästan timme, masade mej ur sängen och svor för mig själv. :( Jag som skulle duscha!

Kommer upp och vem sitter i soffan och tittar på tvn UTAN ljud då! Jo Gustav såklart, då hade han hört att Sveriges värsta bilförare börja och då spela han akut trött och istället för att gå och sussa så vart det tvn. Han e såå smart och kommer nog bli nått stort den ungen! 

Men men, nu sussar de, jag har duschat och allt är frid och fröjd! Snart kommer väll mannen hem och ska berätta allt om vad han köpt el nått.. ;) Haha

Appropå köpt, så var jag förbi jobbet idag, och appropå jobbet så är det du HANNA som hittat hit alltså!!! Kuuuul.. :) Ialla fall så vart det nya krukor och pärlhyacinter inhandlade till matrummet, och sen på hemtex hitta jag nya kuddar med! Snart kommer det bilder, ska bara låta mannen sätta tebax högtalarna först.  Åh jäklar vad de hänt grejer på HC, kommer bli sjukt stort,modernt och fräscht.. Hoppas bara det kommer lite kunder oxå för bara Hagebybefolkningen kommer inte kunna dra runt det centrummet.

Nehe, ska väll ta tag i disken efter våfflorna kanske! Alltis så skoj.. NIX!!

Imorn blir det iaf en slö fm, med de två minsta hemma. Ska tvätta lite och plocka undan, men det gör man ju jämt!!


Haha Victoria, vet inte vad jag ska lära ut, vet inte själv hur det gick till är nog för jag varit mammaledig!! Men lite extra pengar tackar man ju inte nej till, bara att lägga på högen.. Haha!!

Kram och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0