Inte en gång till..

Nu är det Villes tur med hög feber och svårt att andas, inte lika svårt som Stina.. Pratade med bvc förrut eftersom jg fick lov att avboka dagens tid, och hon sa att vi måste höra av oss om det inte ger sig el blir värre. RS viruset har ju dragit igång nu och är man under 1år så är man i riskgrupp och kan  bli väldigt dålig. Hoppas hoppas det blir bättre snart!!

Så det vart en hemma dag idag, Gustav var ju ledig och Stina fick vara hemma oxå för jag hade ingen lust att dra iväg med Ville när han hade 39graders feber.. Så barnen går och väntar att Ville ska äta och sova för jag har lovat vi ska städa spelen och när de är klart ska vi spela lite med! Dom är nog mest ute efter att spela och inte städa kan ja tänka mej!!

Funderar på att baka lite pizzabullar, var ett recept i en MAMA idning jag fick av min rara granne, gott och perfekt mellis juh! Om jag har ingridienser hemma vill säga, får rota i skafferiet och frysen och se om det finns nått gott!

Nehe, appropå frysen så ska jag rota fram lite käk till lilleman för hungern värkar det inte vara nått fel på! :) Alltid nått..

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0