Fy fan va ja e bra!

Har målat klart i matrummet, allt på en dag! Två gånger behövdes det strykas och det är klart.. Så sköönt, men ja har så jäkla ont i nacken efer att stått och målat ovanför huvudet. Men det var det värt!
Och vitt och fint blev det, och ännu finare med möbler och gardiner på plats.. Ska torka av golvlisterna imorn och sätta tebax dom, gardinstängerna, måla om stolarna på väggen och sy gardiner! :)) Kuul å ha lite att pyssla med!

Nu vill jag ju såklart ha nya stolar och bord oxå, men det får vänta lite för jag har gjort av med lite för mkt pengar på färg,plastbackar och sånt nu.

Imorn ska jag dra iväg på lite shopping med rara Victoria, ska bli trevligt för det var ett tags sedan nu..

Nehe slurka i mig sista i tekoppen, borsta gaddarna och pilla bort alla vita prickar i nyllet och sen dra täcket över huvudet och sova till klockan el Ville väcker mej. Lutar nog åt det sistnämnda kan jag tro..

Sååå natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Mattis

Inga bilder?

2010-03-23 @ 00:17:46
Postat av: Pernilla

ser fram emot att se allt fina på söndag:))

2010-03-23 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0