Blev inget bloggande igår..

var fullt upp från morgon till kväll och när jag vakna på soffan vid halv3 tänkte jag lägga in ett kort inlägg men då hade ju min man för en gång skull stängt av datan. Och jag orkade inte dra igång den.. Så jag gick och la mej istället!!

Igår var det uppstigning och frulle sen drog jag och Victoris ju till krokek på klädloppis, brukar va skit mkt kläder och riktigt bra märkeskläder.. Men det var en besvikelse, jätte lite kläder!!! Hittade några godbitar till Ville men inget till de större och sen en hel del till fasters lilla favorit.. Allt i Polarn och Menadi så det lilla jag hitta var ju bra!

Sen hem och göra Gustav klar till kalaset och skjutsa han, under tiden han var på kalas så var Stina och jag iväg och handla mat och FÄRG.. :) Så nu är det bara att börja måla, nån som är sugen så vet ni vart jag bor!! :)) Sen hem och laga käk,lägga ungar och se på film. Våra kära grannar hade ju varit och hyrt och sen får vi låna. Så vi såg senaste Beck, riktigt bra och spännande! TACK söta ni!!!

Nehe nu har ja inte tid mer, ska iväg till Jessica på BLINGO (blingo.se) på klädparty, tar med mej dom stora medans lilleman får stå hemma och sussa vid garaget medans Richard håller på med nån volvo. Gjorde han igår med och när han vakna fick han sitta och titta nöjd i 45min..

Skriver mer sen..

KRAAAAAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0