Trött!!

Men fått mkt gjort, som alltid när mor och far kommer.. :)
Sååå skoj, och barna blev så glada till och med lilleman som jag trodde skulle bli jätte blyg och så.. Men inte, han skratta och busa på en gång!! :))

Var på stan och leta skor till bröllopet, men hitta inga! Blev dock en klänning till vardags och dynor till utemöblerna, men inga sånna med rygg utan bara sittdynor. Har inte bestämt än om jag ska ha dom. Ska olja in möblerna imorn och trallen sen ska vi se om det blir bra med dom. Köpte mer ogräsättika idag, mkt bra produkt som funkar jätte bra! Har det mellan plattorna och vips så dör det.. :))

Nehe, nu ska jag gå och sussa! Imorn blir det lite skola för G och en vända till dagis för S som ska bjussa på glass.. Sen ska jag på utvecklingsamtal för Gustav vid 12 och sen tar jag med dom hem. Ska ju bli jätte varmt imorn, så då e det bäst vi är ute och solar lite.. Lite färg på kroppen till bröllopet skulle verkligen inte skada!

Kraaaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0