Tjohej!!!

Imorn kommer mor och far... :) Åh det ska bli så kul, var jätte länge sen de var här typ i november senast. Så de har inte sett toan,matrummet el nått juh, å inte Villes rummer heller. Det är snart färdig trixat, bara några tavlor och sen ska ni få se lite bilder. jag är nöj och Ville med tror jag för han har "kors i taket" sovit hela nätterna varje natt (kl18 till 06-07) sen han flytta in dit... :))
Sååååå duktig kille, som traskar runt runt och nu även med skorna ute!!

Nehe, nu ska jag packa brödet jag baka i påsar och in i frysen. Men först lite provsmak till tekoppen, det brödet är ju så gott!! Det jag har utlagt på bloggen, enkelt och supergott så testa!!

Vet att det blivit dåligt med bloggande men jag har haft lite att stå i. Idag var Villemannen och jag och sjöng och sen hem och dona lite, var och grävde upp lite perenner jag sett i diket utmed vår väg. Hehe Sen hämta vi hem barna och Stina var och lekte med Julia och Gustav och jag åkte hem och fika lite..
Baka bröd och fixa med tvätten, gjorde en kycklingsallad till middag. Det är så gott och ungarna älskar det med!

Nehe.. Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0