Sol!!!

Vad man blir lycklig när solen strååålar! :) Gröt till frulle och sen skulle stumpan och jag springa en vända hade jag lovat. Men vi kom inte så långt för vid stigen vi skulle vika av vid låg en liten men ack så äcklig HUGGORM!! Grrrr jag  hatar dom.. :( Stina sprang lite före mig och jag han precis dra tag i armen och få undan henne typ 50cm innan hon hade klivit på den.  Tur, tur så det vart en kortare sväng och lite blomsterplockning istället.
Sen ikväll är det Gustavs tur att vara med, men då tar vi en annan sväng tror jag. Och efter det får jag nog ta en runda själv för Johan är ju i Hallsberg igen och Mattis ska ju jobba.
Så det får bli asfaltslöpning idag!

Men först sill,ägg och potäter till lunch och en vända till sjön! :)) Bäst att passa på, imorn ska det ju bli lite sämre med regn och moln så då får det bli en vända till stan och boka resan, sen till Sågmyra en vända och kika.. :)

Men, nu ska jag hjälpa till med lite sallad!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0