Me&i mannekänger!!!


Gustav i en formel1 tröja, svarta knickers och svarta svettisjackan som alla mina ungar kommer att ha...


Jag och Stina i varsin medaljongklänning..
Och sen har hon frottebyxor i rosa och en geisha tunika.


Kusinens födelsedagspresent!


Villes röda knickers, husvagnströja och trafikstocknings bodysuiten, och en brandbilströja att växa i..


Till fasters favoritflicka.. :)
Medaljong bodysuit och overall med pussgrodan på!


Hade en liten frågetävling som jag och en tjej kamma hem delad första plats i, så det vart fina äppelservetter och halva priset på valfritt damplagg!

Tack söta Sandra för en härlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka underbart fina mannekänger.. :) Säg till dina barn att när jag kommer för visning nästa gång då har vi tränat in en riktigt bra modevisning med musik och allt.. ;) DE är så fina EMMA och du med.. Tusen tack själv det är alltid lika mysigt att ses.. KRAM

2010-06-19 @ 07:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0