Kväller!

Så när ungarna somnade, de största i samma rum även idag så smet jag över till grannen och fixade en sak.. Sen planetrade jag om tomaterna och satte ner jordgubbsplantorna som jag oxå fått av Victoria. Hon är snäll hon, min granne! Sån skulle ni ha... :)
Sen kom den förbannade knotten så det var bara att pysa in och duscha av sig all jord och små djur. Inget på tv, så jag passade på att byta sängkläder!

Det är många som säger och kommenterar att jag hinner med så mkt här hemma,bakar,tvättar,planterar,målar, fixar och donar mm Men jag har nog alltid varit sån, många grejor på gång och hellst samidigt!! Haha
Sen är jag sån att om jag kommer på en sak så måste det ske hellst på en gång, äh ja vet inte. Tror nog igentligen inte att jag gör så mkt mer än vad ni andra.. Men men! Nu har jag ju så många bra böcker så nu kommer det bli många läs stunder när lilleman sussar och de andra roar sig.

Men å andra sidan så får jag erkänna att ,man blir glad när andra blir impade av att man hinner så mkt och har tre barn.. SÅ TACK SÅ MYCKET!! Och TACK till mina underbara barn med som låter mammsen hålla på med så mkt annat pyssel mellan varven.. ÄLSKAR ER!

Men nu vill jag bara hoppa upp i soffan med en stor kopp te och en macka!

Kram och natti natti!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Ja nu har jag fixat det ;)



Hoppas ni får mkt jordgubbar på plantorna! Då får jag säga "Dito" vi har underbara grannar vi oxå ;)



Kramar

2010-06-16 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0