Fredagkväll...

Ville sussar,mannen sussa,Mattis sussar nästan, Stina som borde sussa och borde vara skittrött efter två fotbollsdagar sover INTE. Och Gustav vet vi ju inte för han sover ju kvar på fotbollskolan idag, så det blir första gången för han att sussa borta!  
Och jag är pigg som en mört och försöker få hjälp av nån händig karl med att sätta upp två tavellister men det verkar kört!

Och det känns lite sent att ställa sig och koka saft, så det får jag ta imorn! För jag fick massa rabarber av Anette idag, nu ska hela min frys fyllas med rabarbersaft!!! :)

Var in till Norrköping idag, mötte upp mannen så vi var och provade ut en ny bilstol till Ville. Valet föll på en Brio nånting,en svart! Så nu ska akta graco babyskyddet ut på blocket, hojta om nån e intresserad. Sen var jag och klippte luggen, 95kr!!!?? inte billigt alls och tog max 5min. Men men, det kostar att ligga på topp. Köpte nya korta leggings från Gina, de är bäst. Och så en topp på rean där inne, tänkte ta en ljusgrå men expediten lura på mig en aprikos. För jag som hade fräknar och var mörkhårig var sååååååååååå fin i det. Men det blir nog bra!

Mattis är ju som sagt här, och imorn är det han som står för matlagningen.. Har med sig eget recept och shoppade varorna på vägen hit i katrineholm. LYX för mig!!!

Neä, en kopp te sen kan man ju lika gärna gå och sussa! El läsa, ska börja i del 2 idag.. :)

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0