Det vart lite träning idag med!

Inte springa som jag hade tänkt men 1mil på cykel med grannen, helt okey och inte så långt som man trodde! Så imorn har jag väll både träningsvärk och ont i röven.. ;)

Skönt iaf att röra på sig och nu har vi sagt minst 3ggr i veckan!!

Gjorde lite snaps idag, såg recept i tidningen.. Gott vet ja inte om det är men kul att prova!
Det vart hallonsnaps och rabarber/jordgubb!


Ser ju smaskigt ut iaf men vi får se sen på fredag!!

Sen gjorde jag en himla god annan grej jag sett på en blogg jag följer..
Honungsrostade havregryn.. Enkelt och smaskigt!!! Borde va skapligt nyttigt med.. :))

Kommer in en bild imorn på det färdigt. Åt det på naturell yoghurt och äppelbitar!!!
Smaskens.. :))

Nehe, nu ska jag hoppa i säng för snart vaknar lilleman!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0