Det var tider det...

Ni vet, då man lekte med barbie.. Haha

Och nu har Stina fallit dit och börjat leka med det, kläderna åker på och av,det kammas,och tvättas,läggs och framförallt byter kläder. Vilken tur då, mest för min mor som är en hejare på att sy,sticka, virka olika uppsättningar till dom :)
Jag har ju nästan aldrig fått köpta kläder utan homemade by Solveig var det.. Och det var vad många av mina kära kompisar fick av mig när det var kalastime. Och när en viss donna,Karin närmare bestämt. Ett år INTE fick dessa hemmagjorda kläder till sina barbies utan nått köpt, då blev hon sur!! Rätta mig om jag har fel Karin, men visst sjutton har jag rätt???

Nu kommer iaf några barbie med lite nya kläder hon gjorde till stumpan min när hon fyllde!



Fina va, med hattar med blommor och pynt på???

Nehe nu ska ja se till att det stora ponken som tränat fotboll verkligen ligger till sängs, antagligen med Dsèt i handen...

Vi höres!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Snygga kläder mormor gjort tlll dockorna. Bättre än köpta som bara går sönder.

2010-06-09 @ 21:22:37
Postat av: Kicki

Men såna vill jag också ha. Mina 14 dockor ligger i källaren i Karlsbyn och väntar på att Elin ska ta hand om dom. Gissa om jag kommer vara med och leka!!!! Ska du leka med Alvin Sofie,annars kan du komma hem till mig?! ;) Kramisar

2010-06-09 @ 21:34:27
Postat av: Sofie

Ja Kicki, Alvin ska leka med barbie! Eller han kan väl vara Ken så är jag Barbie : ) Och vill han inte leka med barbie så tar jag min blåa väska och kommer hem till er! Så får du komma och leka på vår bilmatta : )



Underbara kläder som Solveig gjort!!



Kom just på att Barbie nog kan delta i leken med bilmattan. En rosa öppen bil vill nog Alvin köra runt med en barbie som jag byter kläder på! : )

2010-06-10 @ 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0