Dagen innan...

Avresan till midsommarfirande i Dalarna, ska bli häärligt!!! :) Å framförallt att träffa och gosa med fasters skrutta igen, var ju ett tag sedan.
Nästan packat klart nu, lite smågrejor och skor och kepsar och sånt.. Men det fixas imorn efter att vi först åker till önåker och hämtar ut Me&i kläderna och sen en vända till Ingelsta för att shoppa några små grejor, solcream,presenter till nån som fyllt och lite annat.

Idag känns det på ryggen att solen värmt på bra, ändå är ag duktig att smörja in mig och ungarna varje dag. Men det är inte lätt när solen gassar och man bara vill vara ute!
Bara att smörja och smörja..

Nehe, gå och sussa kanske, skulle vela se CSI men det e ju så sent. Började kika igår med, och i reklamen så gjorde jag situps men jag somnade i sista iaf.! :(

Hoppas jag hinner skriva lite imorn på dagen och om inte så hoppas jag på en snabb och smidig bilresa till mammsen och pappsen, så hörs vi sen i Dalarna!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0