Åhh...

I bland kan man bli tokig på ungarna, idag vid frullebordet började de tjafsa om vem som skulle ha sista mackan. Jag tröttnade efter en kvart då jag och minstingen ätit klart för lääänge sedan!!

Hur tror ni det sluta?? Precis som jag sa från början, att de inte var någon ide att de tjafsa för att INGEN av de skulle orka en till macka. Och så vart det, när Gustav väl la sig och sa att han inte skulle ha den så skulle ju inte stumpan det heller!
Ungar,ungar, ungar!!  Tur att de in nästa sekund var söta och frågade om de fick hjälpa till att duka av.. :)) Medans jag läste tidningen, sen att jag iaf fick ta reda på allt som flyttats från matrummet till köksön i köket och ställa in i diskmaskinen är ju en annan femma!

Nehe, idag då? Slööööööa,läsa,kasta in en tvätt kanske,baka nått?? Hm, får se.. Ikväll e det iaf avslutning på fotbollen! Så då blir det nog att spela fotboll, brukar vara barna mot föräldrarna.. Mohahahaha stackars ungar!! ;)

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0