Vad trött jag blir!

Är ju ingenting på tvn alls!!!! Eller joo friidrott då men man saknar lite att inte sveriges "heta" ärmed, ni vet Carro,Kallur,Kajsa och dom..

Men men, idag har vi tvättat,lagt klart stenarna så nu är det bara att börja på nästa, fixat taket och lagt på papp så nu får det regna! Bakat lite tigerkakor och plockat blåbär så vi snodde ihop en paj och sen åt vi tacos! MUMS!!

Ville börja bli snorig och sover oroligt, så han är säkert på väg att bli sjuk.. Inte konsigt efter de här kalla och blöta dagarna. Och det verkar ju hålla i sig, tyvärr.

Imorn kanske det blir en vända till bakluckeloppisen och kika, man vet aldrig när man hittar DET!?

Nehe, hoppa i säng då.. För nu är tvätten hängd med som jag ju nästan glömde bort. Tur jag kom på det innan jag lade mig iaf.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tias

Pussa alla syskonbarn från mig!

2010-08-01 @ 03:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0