Typiiiskt!

När man väl ska gå och sussa då är det jätte skönt ute, 22grader men lite väl mkt mygg!

Skön dag idag med.. När Stina var på kalas så gick jag en lång promenix på näsan 1,5tim, varmt och svettigt! Drack och drack men det hjälpte inte mkt i hettan. Stog emot att köpa glass på affären och tog ett äpple istället. :)

Sen hem och bada i poolen, allihopa på en gång! Stina Ville och jag.. Sen fikade vi lite på en filt och myste innan det var dax för mat. Sommarkäk vart det, färdig grillad kyckling och färskpotatis med sallad och hårt bröd. Anette dök förbi en vända och kolla läget innan jag skulle in och få lilleman i säng.

Nu på kvällen vart det en cider,popcorn och en film. Och en liten promenix med Vickan för att kika vart de hade party, spela musik högt och vi tror de sjöng karaoke med. Kul lät de som att de hade med.

Imorn drar vi till Virlången och badar från morgon till middag, ska bli skönt. Där har de så man kan simma oxå, så jag tänkte passa på. Äntligen ett ställe med fin strand,varmt vatten och brygga så man kan dyka. Hoppas bara det blir så fint som de lovat!!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0